Контакты
Телефоны:
(Київстар, Viber)
Контактное лицо: Сергій
Тел.: 068818 5883
Связаться с нами
Адрес: проспект Грушевського, д. 21/2, г. Каменец-Подольский
(Київстар, Viber)
Контактное лицо: Сергій
Тел.: 068818 5883
Адрес: проспект Грушевського, д. 21/2, г. Каменец-Подольский
МЕХАНІЧНІ ДИСКОВІ ГАЛЬМА, ГАЛЬМА, ВЕЛОЗАПЧАСТИНИ
Механічні дискові гальма велосипеда
Ідея роботи проста дискових механічних гальм. До прикріпленого до втулки колеса сталевому диску праворуч і ліворуч притискаються гальмівні колодки за допомогою спеціального механізму.
У механічних гальмах зусилля від ручки передається на колодки через тросик, саме такі продаються в нашому магазині. У гідравлічних - за допомогою нестисливої гальмівної рідини, що знаходиться в шлангу високого тиску. Гідравлічні дискові гальма, хоча і є в даний час найефективнішими, коштують досить дорого і в моделях, представлених в нашому магазині, не встановлені.
Для гірського велосипеда це найефективніший тип гальм. Працюють, так само як і ножні барабанні гальма, при будь-яких температурах, їм не страшні «вісімки» на колесах, в них не потрапляє бруд і ніяк не страждають обода коліс, так як при гальмуванні нагрівається ротор. Не вимагають постійних підлаштувань (особливо гідравлічні), легко дозувати зусилля купкою гальма. Ще одна «фішка» дискових гальм – швидкість спрацьовування. Через коротке важеля хід ручки менше ніж на вібрейках. І не потрібно тиснути ручку гальма до упору. Так, гальмівні колодки більш зносостійкі, хоча і дорожче колодок для ободних гальм.
Серед недоліків дискових гальм, перш за все, хочеться відзначити їх ціну. Вона значно вище, ніж у V-brake. Вони важче вібрейків і вимагають підвищеної жорсткості амортизаційної вилки. Сюди ж відносять і складність заміни колодок. Так, є момент, якщо при мастилі велосипеда ви випадково потрапили маслом на ротор і поїхали – швидше за все, доведеться міняти колодки, тому що вони просочаться маслом. Так що змащуйте уважно, не капайте маслом.
Ідея роботи проста дискових механічних гальм. До прикріпленого до втулки колеса сталевому диску праворуч і ліворуч притискаються гальмівні колодки за допомогою спеціального механізму.
У механічних гальмах зусилля від ручки передається на колодки через тросик, саме такі продаються в нашому магазині. У гідравлічних - за допомогою нестисливої гальмівної рідини, що знаходиться в шлангу високого тиску. Гідравлічні дискові гальма, хоча і є в даний час найефективнішими, коштують досить дорого і в моделях, представлених в нашому магазині, не встановлені.
Для гірського велосипеда це найефективніший тип гальм. Працюють, так само як і ножні барабанні гальма, при будь-яких температурах, їм не страшні «вісімки» на колесах, в них не потрапляє бруд і ніяк не страждають обода коліс, так як при гальмуванні нагрівається ротор. Не вимагають постійних підлаштувань (особливо гідравлічні), легко дозувати зусилля купкою гальма. Ще одна «фішка» дискових гальм – швидкість спрацьовування. Через коротке важеля хід ручки менше ніж на вібрейках. І не потрібно тиснути ручку гальма до упору. Так, гальмівні колодки більш зносостійкі, хоча і дорожче колодок для ободних гальм.
Серед недоліків дискових гальм, перш за все, хочеться відзначити їх ціну. Вона значно вище, ніж у V-brake. Вони важче вібрейків і вимагають підвищеної жорсткості амортизаційної вилки. Сюди ж відносять і складність заміни колодок. Так, є момент, якщо при мастилі велосипеда ви випадково потрапили маслом на ротор і поїхали – швидше за все, доведеться міняти колодки, тому що вони просочаться маслом. Так що змащуйте уважно, не капайте маслом.